Bu akşam 21..30 da Yasemin ile Yağmur zamanı gönüllerinize nisan yağmuru oluyor .DAVETLİSİNİZ (21/04/2018 10:41) | Tek hece Aşk,Vurgun,ya evde yoksan...Daha nice güzel şiiri gönlümüze emanet edip gitti ...Cemal Safi aramızdan ayrıldı ışıklar içinde uyusun,mekanı cennet olsun (18/04/2018 16:27) | Şiir zamanı bahardan güzel şiir dolu günler,esenlikler diler... (15/04/2018 01:48) | Memik Oğlan topladı güneşleri, ruhuna takıp gitti. Güneşin gözyaşı olur mu? Ülkü Tamer için evet. Edebiyatın, sanatın, güzel insanların başı sağ kalsın. (02/04/2018 11:30)


Duyuru

Tülin Şen Altınlı güzel yürekli meleğimiz unutmadık unutturmayacağız  [Devamı]

KÜÇÜREK (Minimal/Minnacık) Öykü Türü [Devamı]

Ülkü Tamer'e Veda... [Devamı]

GEÇMİŞTEN ESİNTİLER [Devamı]

BU DÜNYADAN BİR CEMAL SAFİ GELDİ GEÇTİ  [Devamı]

Hoşgeldiniz

Özlü Sözler

    Aşk; sаndığın kаdаr değil, yаndığın kаdаrdır…
    Mevlana

Çevrimiçi Üyeler

Yakın zamanda sitemizde 5 üye çevrimiçi oldu.
Üyeleri görebilmek için, üye girişi yapmanız gerekmektedir.

SÖYLE YALAN DÜNYA

 


Gelen günde gidenleri arattın
Söyle yalan dünya nen kaldı bende
Gölge edip güneşimi kararttın
Söyle yalan dünya nen kaldı bende

 

Umut yeşerirken bu günde dünde
Bir kuru nefesim kaldı bak tende 
Bakıver arkana bir kere dön de
Söyle yalan dünya nen kaldı bende

 

Ne çok şey istedim ne de bekledim
Sanma düşeceğim, sanma tekledim 
Ben de gidiyorum, yükü yükledim 
Söyle yalan dünya nen kaldı bende

 

İrem bağlarına ekip darıyı
Ayrı koydun çiçeğinden arıyı 
Güldürmedin ömür geçti yarıyı 
Söyle yalan dünya nen kaldı bende

 

Çığırından çıktın yolun kalmamış 
Ağılar sunarsın dolun kalmamış
Sevim'i saracak kolun kalmamış 
Söyle yalan dünya nen kaldı bende

 

Sevim GÜLER

Sevim Güler | 22/03/2018

7 Yorum | 356 okunma | 0 beğeni

Yorumlar

Yorum Yapabilmek için Üye Girişi Yapmalısınız

İlknur Yıldırım 04/04/2018 03:01

Yüreği güzel teşekkürler.

Sevim Güler 04/04/2018 00:07


Yasemin Demir 01/04/2018 23:18

Bu güzel çalışma bir ay boyunca makamına yaraşır şekilde bizlere göz kırpacak KUTLUYORUZ  

 

Yasemin Demir 25/03/2018 22:04

Güne yakışan bir çalışmaydı bir hafta boyuncada  makamını onurlandıracak haftanın seçkisi olarak . Şiir zamanı yönetimi adına içtenlikle kutlarız şairimizi ..Nice güzel paylaşımlara


Sevim Güler

Ramazan Boran 23/03/2018 00:02

Günün seçkisini şiirzamanı olarak gönülden tebrik ederiz. 


Sevim Güler

Radyo


Siz de Dinleyin:

Son Yorumlar

Lara Naz Yıldız
YANİ...
Teşekkürler tayyibe hanımcığım, kim ne yaps...
(Lara Naz Yıldız tarafından)
Devamı
Lara Naz Yıldız
YANİ...
Çok teşekkürler hasan bey, muhakkak :))) s...
(Lara Naz Yıldız tarafından)
Devamı
Tayyibe Atay
ÇOCUKTUM
Saf  şiir bu..kutladım sevgiyle.....
(Tayyibe Atay tarafından)
Devamı
Tayyibe Atay
ÇOCUKTUM
Yarım asrın ardından koşa koşa gel çocukluğ...
(Tayyibe Atay tarafından)
Devamı
Tayyibe Atay
YANİ...
Yani!.. kıskanırım,girme hiç kimsenin düş...
(Tayyibe Atay tarafından)
Devamı
Tayyibe Atay
Güneş Kuşları
Kendi başına oturan birisini görsem,yanına gid...
(Tayyibe Atay tarafından)
Devamı
Hasan  Büyükkara
YANİ...
Su rüzgâr toprak ve ateş. her duygu bu unsurlar...
(Hasan Büyükkara tarafından)
Devamı
Hasan  Büyükkara
Allah Rahmet Eylesin
Evet.. bu konu devlet tarafından ele alınmalı v...
(Hasan Büyükkara tarafından)
Devamı
Hasan  Büyükkara
Güneş Kuşları
  türkçemizin  bir imge gibi, şiir gi...
(Hasan Büyükkara tarafından)
Devamı
Hasan  Büyükkara
İÇİM ALMIYOR
Şiirdi... ...
(Hasan Büyükkara tarafından)
Devamı
Hasan  Büyükkara
//*RAPOR…
Şu mısra iyi şiirlerin kıvamında.. akışı z...
(Hasan Büyükkara tarafından)
Devamı
Hasan  Büyükkara
ÇOCUKTUM
Yalın, sade, inandırıcı, bir samimiyet rüzgâ...
(Hasan Büyükkara tarafından)
Devamı
Serpil  Savaş
ÇOK GEÇ OLMADAN
Ramazan bey size ve şiir zamanı yönetimine teş...
(Serpil Savaş tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
GİZİNDE KARANLIĞIN
Çok teşekkür ederim hocam saygılarımla.. ...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
GİZİNDE KARANLIĞIN
Hocam merhabalar ben her zaman giremiyorum siteler...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
Huzurun Adı Sensin
Çok teşekkür ederim değer veren yüreklerinize...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
Madde Bağımlılığı
Çok teşekkür ederim hocam saygılarımı sunuyo...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
Heybemden Taşanlar
Sayın hocam yorumunuzu yeni gördüm af ola..ne g...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
Süveydam
Turgay hocam değer katan yorumunuza çok teşekk...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı
Ferda özsoy
MİSTİK KOKU
Değer katan yorumunuza teşekkür ederim saygıla...
(Ferda özsoy tarafından)
Devamı

Linkler